Terminy realizacji


Zamówienia realizujemy sprawnie i z naciskiem na jak najszybszą wysyłkę. Do wyboru przygotowaliśmy dwa tryby:

  • Tryb ekspres – 24h robocze

  • Tryb standardowy – 3 dni robocze

Dzień „0” to dzień roboczy do godziny 16:00, w którym zamówienie uzyskało status „w realizacji”. Aby tak się stało, uprzednio projekt musi trafić do nas i musi uzyskać akceptację grafika (który potwierdza, że wszystko jest w porządku). Do tej godziny musi również zostać wykonana przedpłata (środki zaksięgowane na koncie). Dodatkowo, jeżeli zamówienie ma być zrealizowane wg proofa (szczegóły TUTAJ), musimy otrzymać fizycznie potwierdzonego proofa w terminie jak wyżej.

  • Jeśli zamówienie zostało złożone zbyt późno, zbyt późno dotarł do nas przelew (lub proof jeżeli jest wymagany) i nie możemy potwierdzić przejścia zamówienia w fazę realizacji, dniem „0” staje się kolejny dzień roboczy, w którym wszystkie wymagane warunki realizacji zostaną spełnione do godz. 16.00.

  • Zamówienia wysyłamy najpóźniej ostatniego dnia roboczego wg harmonogramu wybranej opcji realizacji (tryb ekspres lub standardowy).

Jedno zamówienie, dwa różne tryby realizacji

Jeśli jedno zamówienie zawiera dwa różne warianty terminów realizacji (np. jeden produkt w trybie "Ekspres 24h robocze" oraz drugi produkt w trybie "3 dni robocze"), wyślemy email  z informacją oraz prośbą o dopłatę do drugiej wysyłki kurierem ponieważ system automatycznie policzy oba zamówienia jako jedną przesyłkę. Wtedy dzień "0" będzie liczony od momentu dokonania dopłaty lub ew. zmian w zamówieniu. Rozwiązaniem może być złożenie osobnych zamówień dla trybu ekspres (24h) oraz osobno dla trybu standardowego (3 dni).

Wysyłka

Przesyłki realizuje dla nas firma kurierska. W 98% przypadków dostawa przewidywana jest w kolejny dzień roboczy. W okresach większego natężenia bywają to 2 dni robocze.